نمایشگاه عکس بسیج در حوزه هنری استان مرکزی دایر شد

خبرگزاری شبستان: به مناسبت هفته بسیج دومین نمایشگاه دوسالانه استانی عکس بسیج در نگارخانه شهید آوینی حوزه هنری استان مرکزی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، این نمایشگاه شامل آثار منتخب دومین دوسالانه استانی عکس بسیج با حضور مسئولان استانی و هنرمندان و علاقمندان به رشته عکاسی افتتاح شد و از چهارم آذر تا هفتم این ماه پذیرای علاقمندان به هنر عکاسی با موضوع بسیج است.


براساس این گزارش، در این نمایشگاه 40 اثر از آثار هنرمندان استان در دو بخش بسیج و فعالیت های اجتماعی و سبک زندگی ایرانی اسلامی در معرض دید قرار گرفته است.


همچنین، پس از اعلام فراخوان تعداد 360 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید که هیئت داوران این جشنواره متشکل از عباس حاجی آبادی، سعید عبدالحمیدی و فاخته جلایر نژاد تعداد 40 اثر را در دو بخش بسیج و فعالیت های اجتماعی و سبک زندگی برای نمایش انتخاب کردند.


بر این اساس، در بخش بسیج و فعالیت های اجتماعی هنرمندان امید جعفرنژاد، محمد وروانی فراهانی، رامین ربیعی به عنوان سه هنرمند برگزیده بدون ترتیب اولویت انتخاب شدند و از سیدمهرداد شریفی نیز تقدیر شد.
 

در بخش سبک زندگی ایرانی اسلامی هنرمندان جابر غلامی، محمد وروانی فراهانی و امیر قادری سه هنرمند برگزیده این بخش بودند در این بخش نیز از محمد فنایی تقدیر شد.


لازم به ذکر است، این نمایشگاه به همت سازمان بسیج هنرمندان سپاه روح الله و حوزه هنری دایر شده است.


پایان پیام/

 

کد خبر 316806

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha