زنده نگاه داشتن یادشهداکمتر ازشهادت نیست/راه شهدا زمینه ساز توسعه کشور

خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول و امام جماعت کانون فرهنگی و هنری شهدای رمضان خیل شهرستان تنکابن برپائی یادواره های شهداء و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و امام شهیدان را گامی در جهت توسعه و پیشرفت کشور دانست.

حجت الاسلام محمد علی اسماعیلی، مدیر مسئول و امام جماعت کانون فرهنگی و هنری شهدای رمضان خیل شهرستان تنکابن امروز(5آذر) در گفتگو با خبرنگار شبستان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهداء کمتر از شهادت نیست، از برگزاری یادواره شهدا روز چهارشنبه ششم آذرماه جاری در محل این کانون مسجد حضرت ابوالفضل(ع) خبر داد.


وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا از برنامه های مستمر در این کانون می باشد، افزود: با برپائی یادواره های شهداء و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و امام شهیدان باید فرهنگ ایثار و شهادت را نسل به نسل به آیندگان منتقل سازیم تا این فرهنگ در جامعه زنده شود.


حجت الاسلام اسماعیلی نصب بنر و پوستر و سنگرسازی در محوطه مسجد و کانون را از اقدامات انجام شده برای برگزاری یادواره شهدا برشمرد و تصریح کرد:همه ما امنیت و آرامش امروز خود را مدیون شهدا هستیم و باید ادامه دهنده راه آنها باشیم تا کشور مسیر توسعه و پیشرفت را با سرعت بیشتری بپیماید.


وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در کانون شهدای رمضان خیل همزمان با ایام محرم و هفته بسیج افزود:این یادواره با سخنرانی حجت الاسلام شعبانپور، استاد حوزه علمیه قم و مداحی حسین رستمی چهارشنبه 6آذرماه به همراه اقامه نماز مغرب و عشاء در این کانون واقع در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 316856

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha