نقش رسانه ملی در مقابله با تهاجم نرم دشمنان سارزنده است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه خلخال گفت: در مقابله با تهاجم نرم دشمنان اسلام و برنامه های مخرب شبکه های ماهواره ای غرب، نقش رسانه ملی در ایجاد زمینه تعبد و آگاهی مردم ارزنده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان اردبیل، حجت الاسلام امیر رشتبری، امام جمعه خلخال، صبح امروز(5آذر) در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که با حضور مدیر کل صداوسیمای اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: در دنیای امروز که دشمنان اسلام از طریق هزاران شبکه ماهواره ای و رسانه های مختلف به دنبال تخریب ارزش ها و اعتقادات جامعه ما هستند، رسانه ملی در ایجاد زمینه تعبد و آگاهی مردم نقش ارزنده ایفا می کند که البته باید فعالیت های خود را تقویت کند.


وی تصریح کرد: رسانه ملی باید به عنوان پل ارتباطی بین مرم و مسئولان ضمن انعکاس مشکلات مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه، عملکرد مسئولان را نیز انعکاس دهد.


حجت الاسلام رشتبری با تاکید بر اینکه طرح مشکلات جامعه نباید به گونه ای باشد که موجب سوء استفاده استکبار جهانی و سوژه ای برای رسانه های آن ها باشد گفت: انعکاس مشکلات مردم باید به صورت انتقاد کار ساز باشد نه تخریب عملکرد نظام اسلامی.


امام جمعه خلخال ضمن ابراز خرسندی و تشکر از عملکرد خبرنگاران محلی شهرستان خلخال که در راستای پوشش برنامه ها و اخبار این شهرستان با صدا وسیمای اردبیل همکاری دارند، بیان داشت: در مقایسه با سایر شهرستان ها و مناطق مختلف استان صدا وسیمای مرکز اردبیل در انعکاس پتانسیل های مختلف فرهنگی، گردشگری و تاریخی خلخال کارنامه قابل قبولی نداشته است که امیدواریم این مشکل در آینده نزدیک برطرف شود.


در ادامه این مراسم همچنین هوشنگ محمدی فرماندار شهرستان خلخال بر لزوم پوشش خبری و تولیدی برنامه ها ی مختلف مذهبی، اجتماعی و فرهنگی این شهرستان از شبکه محلی سبلان تاکید کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 316889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha