طرح مشکلات مردم از  وظایف مهم رسانه ملی است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل، طرح مشکلات مردم را از وظایف مهم رسانه ملی دانست و گفت: در انعکاس مشکلات مختلف جامعه نباید به گونه ای عمل کرد که مورد سوء استفاده رسانه های دشمن قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان اردبیل، عبدالله مددی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل، صبح امروز (5آذر) در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال، گفت: به دلیل افزوده شدن شبکه سبلان در سیستم دیجیتال و به دنبال آن فرا مرزی شدن برنامه های این شبکه، ارتقاء کیفیت اخبار و برنامه های تولیدی این رسانه در اولویت برنامه های ما قرار دارد.


وی به رتبه های کسب شده توسط شبکه محلی سبلان در برنامه های مختلف سال جاری اشاره کرد و افزود: مرکز اردبیل در تهیه و پخش برخی از برنامه ها به ویژه اعزاداری های ماه محرم همچون چند سال گذشته رتبه اول را در میان سایر مراکز صداوسیمای کشور به خود اختصاص داده است.


مددی با بیان اینکه پخش اخبار مربوط به شهرستان ها و مناطق مختلف استان بر اساس معیار های مختلف رسانه ای و ارزش های خبری تعیین و مورد استفاده قرار می گیرد، بیان داشت: به دلیل وجود این شاخص ها است که اخبار و برنامه های برخی از مناطق استان کمتر پوشش داده می شود.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل، طرح مشکلات مردم را از وظایف مهم رسانه ملی دانست و گفت: اما در انعکاس مشکلات مختلف جامعه نباید به گونه ای عمل کرد که مورد سوء استفاده رسانه های دشمنان قرار گیرد.


پایان پیام/


 

کد خبر 316913

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha