بسیجیان پیروان راستین مکتب عاشورایی هستند

خبرگزاری شبستان: رییس مجمع بسیج بندر آستارا با بیان اینکه بسیجیان پیروان راستین مکتب عاشورایی هستند گفت: تفکر و روحیه بسیجی ملت قهرمان و شجاع ایران اسلامی لرزه به جان و دل دشمنان انقلاب انداخته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، محمدکاربین، رییس مجمع بسیج بندر آستارا امروز(5آذر) در تجمع بزرگ بسیجیان این شهرستان با بیان اینکه ما امروز اینجا جمع شده‌ایم تا به مقام معظم رهبری لبیک بگوییم، افزود:بسیجیان مطیع دستورات رهبری هستند و با جان و دل از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی در برابر دشمنان دفاع می‌کنند.


وی از بسیج به عنوان نیروی مخلص و مدافع نظام و انقلاب نام برد و افزود: فرهنگ بسیجی فرهنگ ناب و برگرفته از مکتب عاشوراست.

 

ریس مجمع بسیج بند آستارا خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی به ما می‌گوید که ما می‌توانیم با کمترین امکانات و تجهیزات در مقابل توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان ایستادگی کنیم و به اوج قله‌های عزت و افتخار برسیم.


کاربین با با بیان اینکه تفکر و روحیه بسیجی ملت قهرمان و شجاع ایران اسلامی لرزه به جان و دل دشمنان انقلاب انداخته است، اظهار کرد: دشمنان از فرهنگ بسیجی ترس و وحشت دارند و میدانند که این تفکر و اندیشه هر جا که بوده در راه اعتلای کشور قدم برداشته است.


وی پیشرفت‌های کشور در  علم هسته‌ای، علم پزشکی، هوا و فضا و دیگر علوم را مدیون تفکر بسیجی عنوان و تصریح کرد: تیم ایرانی در مذاکرات ژنو با تفکر و روحیه بسیجی شجاعانه از مواضع به حق ملت ایران دفاع کرد.


رییس مجمع بسیج بندر آستارا با اشاره به جانفشانی‌های بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: بسیجیان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با الگوگیری از سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) شجاعانه حاضر شدند و در نهایت پیروزی ایران اسلامی را رقم زدند.


کاربین، بسیجیان را پیروان راستین مکتب عاشورایی دانست و گفت: بسیجیان با تبعیت از رهنمودهای رهبری شجاعانه از دستاوردهای انقلاب اسلامی در برابر تهدیدات دشمنان پاسداری می‌کنند و تا آخرین قطره خون و نفسشان مدافع انقلاب و نظام هستند.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 317045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha