استفاده از پتانسیل بانوان در بخش های مختلف ضروری است

خبرگزاری شبستان: استاندار استان مرکزی گفت: استفاده از پتانسیل بانوان خوش فکر و توانمند در بخش های مختلف ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، محمد حسین مقیمی، استاندار استان مرکزی (5 آذر) در جلسه کمیسیون بانوان و مراسم تودیع و معارفه مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری مرکزی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: مسوولان و مدیران باید از پتانسیل و توانمندی بانوان با انگیزه و توانمند در پیشبرد اهداف و برنامه های دستگاه خود استفاده کنند.


وی با بیان اینکه زنان جامعه اسلامی همواره دوش به دوش مردان در عرصه های مختلف حضور داشته و انجام وظیفه می کنند، ادامه داد: بانوان جامعه اسلامی با الگو قرار دادن حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) در زندگی خویش همواره موفق بوده و در بسیاری از موارد حتی بهتر از مردان وظایف خود را انجام داده اند.


این مقام مسوول حضور زنان در فعالیت های اجتماعی را راهی موثر در پیشرفت جامعه دانست و اضافه کرد: استانداری مرکزی آمادگی استفاده از بانوان توانمند که فکر و نظر درست و پتانسیل بالا برای انجام امور دارند را دارد.


استانداری مرکزی به تاثیرگذاری نقش زنان در جامعه به ویژه در مسایل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و خاطر نشان کرد:فعالیت های که زنان در ابعاد مختلف جامعه انجام می دهند به خوبی نشان می دهد که می توانند از عهده وظایف خود به خوبی بربیایند.


در ادامه این جلسه زهرا فرجی، سرپرست دفتر بانوان و خانواده استانداری مرکزی نیز در سخنانی به اهمیت حضور بانوان در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: برای اینکه مسایل زنان حل شود نیاز است که خود بانوان در امور خود دخالت داشته باشند.


وی ادامه داد: این مهم نیازمند یک تفکر و عظم جدی است که همه افراد به ویژه مسوولان دستگاه های اجرایی باید به آن توجه ویژه داشته باشند.


فرجی با بیان اینکه موضوع بانوان و پرداختن به این قشر در جامعه موضوع گسترده و پیچیده ای است که نیازمند تفکر و تامل بیشتر است، ادامه داد: باید به شان و کرامت زن توجه توجه شود.


گفتنی است در این مراسم که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان، معاونین استاندار و جمعی از بانوان شاغل در دستگاه ها برگزار شد، از زحمات اشرف جواهری تقدیر و زهرا فرجی به عنوان سرپرست دفتر بانوان و خانواده استانداری مرکزی منصوب شد.


پایان پیام/

کد خبر 317148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha