رتبه دوم استان یزد در میزان کاهش تلقات رانندگی در کشور

خبرگزاری شبستان: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از کسب رتبه دوم استان یزد در میزان کاهش تلفات رانندگی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، رضا یادگاری سرپرست، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در جلسه شورای ترافیک استان با بیان اینکه تلفات درونشهری و برون شهری در استان یزد 14 و شش درصد کاهش یافته است، اظهار داشت: استان یزد هم اکنون در رتبه دوم کشور در میزان کاهش تلفات رانندگی قرار دارد.


وی تلاش برای کاهش تلفات جاده های روستایی را نیز مهم ارزیابی کرد و گفت: تخصیص اعتبار ناشی از جرایم می تواند به صورت هدفمند در راستای رفع نقاط حادثه خیز مورد استفاده قرار گیرد.


یادگاری بر تشکیل جلسه مشترک در خصوص کاهش تلفات در بیمارستان ها تاکید و خاطر نشان کرد: تلفات مجروحان منتقل شده به بیمارستان باید با توجه به رتبه دوم استان یزد از نظر پزشکی در سطح کشور کاهش یابد.


وی از برگزاری طرح زمستانی پلیس راه از 20 آذر ماه تا 20 اسفند ماه خبر داد و گفت: شورای ترافیک شهرستان جلساتی منظم را تشکیل دهد و در خصوص واگذاری جی پی اس به ماشین های سواری در سطح شهر یزد و شناخت نقاط حادثه خیز بحث و تبادل نظر صورت پذیرد.


این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: اگر با تمهیدات لازم، یک نفر هم از مرگ نجات پیدا کند کار بسیار ارزشمندی است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت تدوین طرح مطالعاتی کاهش تصادفات و آسیب های ناشی از آن اشاره کرد.
 

پایانن پیام/

کد خبر 317177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha