طرح آبرسانی به روستاهای اردبیل با 900 میلیون تومان اعتبار افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: پروژه تامین آب روستای کنسول‌کندی و تقویت آب شرب خیارک، ثمرین و شیشه‌گران با 900 میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، کاظم دبیر، فرماندار اردبیل، ظهر امروز( 7 آذر) در مراسم بهره برداری از این طرح ها در روستای کنسول‌کندی، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با کمک و همدلی اهالی روستاهایی که مشکل آب شرب دارند، به مانند این 4 روستا در این زمینه مطلوب عمل کنیم.


وی با بیان اینکه این پروژه با همکاری بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل به سرانجام رسیده است، افزود: بسیج بعد از آن که در عرصه نظامی و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی سربلند شد، به سازندگی کشور اقدام کرد و هم اکنون نیز شاهد انجام اقدامات زیربنایی و تکمیل پروژه های مناطق روستایی و محروم توسط بسیج هستیم.


دبیر، حضور بسیج در عرصه سازندگی را جزو افتخارات نظام عنوان کرد و گفت: بسیج در کنار اقدامات سازندگی، حضور فعالی نیز در عرصه مقابله با تهدیدات نرم دشمن دارد چراکه به یقین می توان گفت فرهنگ بسیج امتداد فرهنگ عاشورا است و فرهنگ عاشورا هیچ گاه ظلم را نمی پذیرد.


در سالجاری به 75 روستا آبرسانی شده است


در ادامه این مراسم سیدکمال‌الدین میرجعفریان معاون عمرانی استاندار اردبیل نیز با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مغتنمی برای گرامیداشت و تشکر از همه بسیجیان است، گفت: بسیج شجره طیبه ای است که با حضور خود در مناطق محروم و روستایی زندگی را به کام این قشرها شیرین کرده است.


میرجعفریان با اعلام اینکه در سالجاری به 75 روستا آبرسانی شده است، افزود: سایر پروژه‌های نیمه تمام و در حال تکمیل استان نیز در مناسبت‌های مختلف تکمیل و افتتاح خواهد شد.


عرصه سازندگی یکی از با برکت‌ترین عرصه‌های حضور بسیجیان است


در ادامه این مراسم سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در سخنانی بسیج را سرمایه واقعی نظام توصیف کرد و گفت: عرصه سازندگی می تواند به عنوان یکی از با برکت‌ترین عرصه‌های حضور بسیجیان در خدمت به ملت ایران باشد.


بابازاده با اعلام اینکه بسیجیان واقعی نیاز به شناسنامه و کارت ندارد و کسی که تابع ولایت باشد، بسیجی است، تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب استکبار جهانی سعی کرده‌اند به جایگاه و شان بسیج ضربه‌ای مهلک وارد نمایند ولی نه تنها در این ضربه ها موفق نشدند بلکه حیثیت و چهره پلید خود را به جهانیان نشان دادند.


پایان پیام/


 

کد خبر 317822

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha