بانک اطلاعات جشنواره جوانان مساجد کشور در مرحله تکمیل

خبرگزاری شبستان: مستندات جشنواره جوانان مساجد کشور از سال های 81 و 82 و 86 تاکنون برای تهیه بانک اطلاعات جشنواره جوانان مساجد در حال گردآوری و تجمیع است.

مجتبی میرزایی، مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره جوانان مساجد کشور از تکمیل بانک اطلاعات مستندات استان های میزبان جشنواره جوانان مساجد خبر داد و به خبرنگار حوزه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان گفت: اطلاعات مستندات جشنواره جوانان مساجد کشور در قالب فایل های عکس، فیلم های برگزاری جشنواره، فرم های نظرسنجی و فرم های پذیریش تهیه شده است و از استان های میزبان در خواست شده است که این اطلاعات را به دبیرخانه دائمی جشنواره جوانان مساجد کشور ارسال کنند.

 

وی بیان کرد:  بناشده است که بانک اطلاعات تمام رشته های جشنواره های جوانان مساجد کشور از سال های 81 و 82 و از سال 86 تاکنون مستندسازی شود.

 

میرزایی با اشاره به اینکه آثار جشنواره شعر در بخش های نثر ادبی،داستان نویسی و شعر برای چاپ تهیه شده است، خاطر نشان کرد: این مجموعه پس از چاپ در اختیار اعضای کانون های مساجدکشور قرار می گیرد و تکمیل بانک اطلاعات رشته های هنرهای نمایشی، تئاتر و فیلم کوتاه نیز در مرحله تکمیل است.

 

مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره جوانان مساجد کشور همچنین گفت: در حال حاضر تهیه کتاب سرود برای بهره مندی مربیان گروههای سرود در مرحله پایانی است و تلاش می شود قبل از برگزاری چشنواره سرود روستایی این کتاب برای استفاده مربیان جشنواره سرود روستایی آماده شود.

پایان پیام/

کد خبر 318036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha