سی امین دوره ختم قرآن در جوار گلزار شهدای کلاگرمحله برگزار شد

خبرگزاری شبستان: مدیرکانون تخصصی قرآن مازندران گفت: سی امین دوره ختم قرآن به نیت سلامتی امام زمان(عج)و هدیه به روح شهید حسن مدرس روزگذشته درجوار گلزارشهدای کلاگرمحله جویباربرگزار شد.

عبدالصمد توکلی، مدیرکانون تخصصی قرآن مازندران امروز(9آذر) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته بسیج به خبرنگار شبستان گفت: سی امین دوره ختم قرآن به نیت سلامتی و ظهور امام زمان(عج) و هدیه به روح شهید حسن مدرس، شهدای جنگ تحمیلی، شهید سید مجتبی علمدار، سید علی دوامی، شهیده طاهره سادات هاشمی، شهید دیالمه و شهید علی برزیمی روز گذشته 8آذر ماه از ساعت 14 درجوار گلزارشهدا حسینیه شهدای کلاگرمحله جویباربرگزار شد.


وی هدف از حضور یکصد و پنجاه قرآن آموز و شرکت کننده در طرح ختم قرآن خانه نور در جوار شهدا همزمان با هفته بسیج را آشنایی هر چه بیشتر آنان با آرمان و اهداف شهدا که همان راه و هدف قران است دانست و افزود: آموزش قران و آشنایی نوجوانان و جوانان با راه شهدا و اهدافی که آنان با نثار خون خود در پی تحقق آن بودند از دیگر اهداف ختم قرآن در جوار گلزار شهدا است.


توکلی با بیان اینکه قرائت و ختم سی امین دوره قرآن کریم به همت خانه نور به مدیریت گل افشانی و مربیان قرآنی برگزار می شود، یادآور شد: ایمنی؛ مدرس حوزه و دوره متوسطه در این مراسم به سخنرانی و تفسیر سوره نور می پردازد.


وی خاطرنشان شد: شرکت کنندگان در پایان این محفل جهت ظهور حضرت مهدی (عج) صلوات فرستاده و به غبارروبی و عطر افشانی تربت پاک شهیدان پرداختند.


پایان پیام/

کد خبر 318056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha