حضور جوانان در مساجد موجب پویایی این پایگاه های الهی می شود

خبرگزاری شبستان:مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا شهرستان سیمرغ گفت:مسجد نقش موثری در مقابله با هجمه دشمنان و ضد معنویات دارد که حضور جوانان در مساجد زمینه ساز پویایی این پایگاه های الهی می شود.

رمضانعلی گیلی بیشه، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدا شهرستان سیمرغ، امروز(9آذر) در خصوص برگزاری یادواره روستای رکن کلا بالادسته این شهرستان که روز پنج شنبه برگزار شده است، به خبرنگار شبستان گفت: از مقام بلند شامخ شهدا باید به بهترین شکل تجلیل کرد و این مهم را باید مانند درسی عبرت آموز به آیندگان منتقل ساخت و فرهنگ شهدا را در جامعه ترویج داد.


وی ادامه داد: کودکان را باید از دوران طفولیت با فرهنگ شهادت و ارزش های دینی مانوس ساخت و آنها را در مقابل هجمه های دشمنان مصون کرد که در این صورت کشوری امن و استوار داریم.
گیلی بیشه با بیان اینکه حضور جوانان در مساجد موجب پویایی این پایگاه های الهی می شود، افزود: با وجود همه هجمه های فرهنگی دشمنان بر ضد ملت ایران، مساجد با حضور نوجوانان و جوانان هر ساله با شکوه تر و چشمگیرتر از سال های گذشته رونق می گیرد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدا شهرستان سیمرغ بیان کرد: با این همه هجمه دشمنان، ضد معنویات و شیطان پرستی که در جامعه و به ویژه در بین جوانان شایع شده است مسجد این مکان مقدس، می تواند نقش موثری در مقابله با آنها ایفا کند که برای تحقق این مهم باید کارکردهای مساجد در زمان پیامبر(ص) به ویژه کارکرد تربیتی آن احیا شود.


گیلی بیشه تصریح کرد: هفدهمین سالگرد شهدای رکن کلا بالادسته با سخنرانی حجت الاسلام محمد درزیان، امام جمعه سابق بهنمیر و با مداحی خانی از مداحان عصمت و طهارت با برگزاری برنامه های جانبی همچون نمایشگاه دوران دفاع مقدس، مسابقات فرهنگی، بسته های فرهنگی، سنگرهای چادری، ایستگاه صلواتی، تمثال های تابوت شهدا به تعداد شهدای محل، و جوائز برای تجلیل از 45 جانباز و همچنین برندگان مسابقات فرهنگی به نیابت از 12 و 13 جانباز اهداء شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدا شهرستان سیمرغ یادآور شد: غباروبی از مزار شهدا و کتابخوانی نیز از دیگر برنامه های این کانون در هفته بسیج بود.


پایان پیام/

کد خبر 318184

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha