تعاملات فرهنگی کانون های مساجد و شهرداری توسعه و تعمیق یابد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان گفت:تعاملات فرهنگی کانون های مساجد و شهرداری توسعه و تعمیق یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی سده لنجان با بیان اینکه مجتمع فرهنگی شهید آوینی سده لنجان در طول سال میزبان برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگی است، اظهار داشت: در راستای ارتقای بینش و معرفت نوجوانان و جوانان و با توجه به جنگ نرم دشمنان، تعاملات فرهنگی کانون های مساجد و شهرداری باید توسعه و تعمیق یابد.

 

وی ادامه داد: لازم است با تعامل و همکاری از ظرفیت بالای این مجتمع برای برگزاری جشنواره ها و مسابقات استانی و کشوری بهره ببریم.

 

حجت الاسلام معتمدی همچنین با آروزی توفیق و سربلندی برای خدمتگزاران نظام افزود: مسئولان باید بر اساس نیازهای نوجوانان و جوانان برنامه ریزی داشته باشند و آنها را با ولایت و ولایت پذیری آشنا کنند که کشور در سایه ولایت پذیری به موفقیت و پیشرفت می رسد.

 

در این دیدار همچنین میثم محمدی، شهردار جدید سده لنجان بر تعامل و همکاری با دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد تاکید کرد و گفت: امیدوارم با این تعاملات شاهد پیشرفت روزافزون مجتمع فرهنگی و آموزشی شهید آوینی سده لنجان باشیم.

 

ادیبی، رئیس شورای اسلامی سده لنجان نیز بر استفاده از تمام ظرفیت های مجتمع فرهنگی و اموزشی شهید آوینی برای برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگی تاکیدکرد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 318216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha