پیشرفت 95 درصدی تالار قرآن همدان

خبرگزاری شبستان: فرماندار همدان از پیشرفت 95 درصدی تالار قرآن همدان با اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، حسن قهرمانی مطلق، فرماندار همدان صبح امروز(9 آذر) در نشست خبری با خبرنگاران در سالن جلسات فرمانداری همدان گفت: تالار قرآن همدان یکی از پروژه هایی است که 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تاکنون 15 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است و 3 میلیارد تومان دیگربه آن تخصیص یافته است.

 

وی بهره برداری از بیمارستان بعثت همدان، کتابخانه مجتمع ایثار، مجتمع شهید آوینی همدان، موزه دفاع مقدس، بهره برداری از تله کابین گنجنامه و پیست اسکی و همچنین یادمان عین القضات همدانی را از پروژه های دانست که در استان به بهره برداری رسیده است.

 

وی مسجد دانشگاه بوعلی سینا، بیمارستان قلب فرشچیان، مجتمع فرهنگی شهید حبیب مظاهر و تالار قرآن همدان از دیگر پروژه های عنوان کرد که 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


فرماندار همدان افزود: به مصلی شهر همدان نیز تاکنون 10 میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شده که 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

قهرمانی مطلق در مورد پروژه های مهر ماندگار استان نیز گفت: فاز اول مجتمع فرهنگی، توانبخشی ایثار به بهره برداری رسیده است و همچنین احداث دانشکده داروسازی، ساخت راه آهن تهران- همدان و تاسیسات فاضلاب شهری همدان از برخی پروژه های مهر ماندگار است.


وی در ادامه اظهار داشت: پنج منطقه در استان همدان شامل دیزج، حصار امام، مزقینه- خضر- چرم سازی شناسایی شده که جزء مناطق محروم بودند اما به برکت مقام معظم رهبری در سفری که به استان داشتند از محرومیت در آمده و از امکاناتی ازقبیل آب، برق، گاز، آسفالت، احداث کتابخانه و غیره بهره مند شدند.

 

فرماندار یادآور شد: در این پنج منطقه 120 هزار نفر جمعیت ساکن است که از سال 85 تا کنون 40 میلیارد تومان برای این مناطق هزینه شده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 318260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha