برنامه ریزی دولت برای حل مشکلات زلزله زدگان ظرف مدت 20 روز

خبرگزاری شبستان: رئیس جمهور گفت: دولت برنامه ریزی خواهد کرد تا در زمان بسیار کوتاهی(20 روز) مشکلات مردم آسیب دیده از زلزله حل شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور، پیش از ظهر امروز(9 آذر)، در جمع مردم زلزله زده شهرستان دشتستان و در محله امیر آباد با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم منطقه گفت: ما امروز به جمع شما آمدیم تا بگوییم که در رنج شما شریک هستیم و اگر چه خسارت ها زیاد نبوده است اما از اینکه چند نفر از هموطنانمان در این حادثه جان باخته اند مردم متاثر شده اند.
 

وی افزود: به مسوولان گفته ام خسارت های اندک هم باید جبران شود و همه این کارها در 20 روز آینده انجام می شود.
 

دکتر روحانی تصریح کرد: به رئیس بنیاد مسکن اعلام کردم پرونده همه خانه هایی را که آسیب دیده اند بررسی کنند تا ظرف سه هفته مشکلات آنها حل شود و طی مدت 20 روز بایدمنازل مسکونی، معابر و تاسیسات بازسازی شوند.

 

رئیس جمهور با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در روزهای جاری گفت: وظیفه خود دانستیم که برای تسلیت به مردم و تسریع در امدادرسانی به این منطقه سفر کنیم.

 

وی افزود: در بیمارستان از مجروحین عیادت کردیم و اکثر آنها از وضعیت مناسبی برخوردار هستند که طی روزهای آینده ترخیص می‌شوند.

 

دکتر روحانی خاطر نشان کرد: کمک بلاعوض و تسهیلات با سود 4 درصد با بازپرداخت 15 ساله در اختیار خانواده‌های آسیب‌دیده قرار می‌گیرد.
 

وی ادامه داد: مبلغی که باید به عنوان بلاعوض به آسیب دیدگان زلزله پرداخت شود و همه کمک هایی که باید به خانواده های داغدار زلزله زده شود به زودی انجام خواهد شد.
 

رئیس جمهور اضافه کرد: رنج و مشکلی که برای شما پیش آمد همه مردم و دولت ایران را متاثر و متاسف کرد و امروز خدمت شما آمدیم تا بگوییم مسئولان با شما همدل و همه مردم در کنار شما هستند.
 

گفتنی است، در این بازدید مردم با سردادن شعارهایی از رئیس جمهور استقبال کردند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 318289

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha