اجرای بیش از ۶۵۰ برنامه قرآنی در ایام حج امسال

خبرگزاری شبستان: سرپرست کاروان قرآنی حج تمتع جمهوری اسلامی ایران در سال 92 از اجرای بیش از ۶۵۰ برنامه قرآنی در ایام حج امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بهزاد احمدی، سرپرست کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به حج تمتع از اجرای بیش از 650 برنامه قرآنی در این ایام خبر داد و گفت: در ایام حج امسال تعداد 329 برنامه قرآنی در مدینه منوره و 325 برنامه در مکه مکرمه اجرا شد که در مجموع قاریان و حافظان کشورمان بیش از 650 برنامه قرآنی در ایام حج برای زائران ایرانی و غیر ایرانی اجرا کردند.

وی در تشریح این برنامه‌ها گفت: این برنامه‌ها در غالب محافل انس و معرفت، برنامه‌های قرآنی کاروان‌ها، همایش‌های بین‌المللی بعثه مقام معظم رهبری و کاروان‌های شیعیان سایر کشور‌ها اجرا شد.

احمدی با اشاره به حضور گروه تواشیح «شمیم بهشت» مازندران در ایام حج گفت: گروه تواشیح شمیم بهشت با اجرای نزدیح به 120 برنامه در ایام حج به بهترین نحو در برنامه‌های قرآنی کاروان مشارکت داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری سرپرست کاروان نور از دیدار با نماینده ولی فقیه در ایام حج خبر داد و گفت: دو دیدار یکی در مدینه و دیگری در مکه با نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی داشتیم که در دیدار دوم گزارشی از برنامه‌های کاروان به همراه پیشنهاداتی خدمت وی ارائه شد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 318510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha