چهلمین کرسی تلات قرآن مسجد بلال برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان: چهلمین کرسی تلاوت قرآن کریم شورای عالی قرآن در مسجد بلال سازمان صدا و سیما امروز، 10 آذرماه با حضور محمد سلطانی، قاری ممتاز کشورمان برگزار می‌شود. <BR>

 به گزارش خبرگزاری شبستان، چهلمین کرسی تلاوت قرآن کریم شورای عالی قرآن در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار می شود. بر همین اساس، در این روز محمد سلطانی، قاری ممتاز کشورمان با حضور در مسجد بلال سازمان صدا و سیما به تلاوت آیات 23 تا 27 سوره مبارکه «ابراهیم» و آیات 30 تا 32 سوره مبارکه «نحل» خواهد پرداخت و اذان را نیز به صورت زنده اجرا می کند.

همچنین سی و نهمین کرسی تلاوت شورای عالی قرآن نیز یکشنبه هفته گذشته سوم آذرماه و با حضور محمدحسین سبزعلی، قاری بین المللی کشورمان برگزار شد. وی در این کرسی به تلاوت آیات 10 تا 18 سوره مبارکه «فاطر» پرداخت.

برنامه کرسی تلاوت اذان‌گاهی، دقایقی قبل از اذان ظهر روز یکشنبه هر هفته آغاز می‌شود که پس از تلاوت قرآن، اذان نیز با صدای قاری مدعو اجرا می‌شود؛ همچنین پس از اقامه نماز یک صفحه از قرآن کریم به صورت ترتیل قرائت می‌شود.

ورود به این محفل قرآنی برای عموم مردم آزاد است و مکان آن مسجد بلال سازمان صدا و سیما واقع در تهران، خیابان ولی‌عصر(عج)، خیابان جام جم، خیابان بلال حبشی است.

تاکنون حسین کرمی، منصور قصری‌زاده، حسین رستمی، حسین فردی، محمدرضا پورزرگری، سیدمهدی تاج‌زاده، مسعود سیاح‌گرجی، قاسم رضیعی، صالح اطهری‌فرد، مسعود نوری، سعید طوسی، احمد ابوالقاسمی، نصرت‌الله عارف‌حسینی، جعفر فردی و محمدحسین سبزعلی از قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان در این کرسی تلاوت آیاتی از کلام‌الله وحی را تلاوت کرده‌اند.

یادآور می‌شود، این برنامه با همکاری حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، مجتمع فرهنگی بلال صدا و سیما و شبکه رادیویی قرآن برگزار می‌شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 318531

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha