برترین های قرآنی استان سمنان معرفی شدند

خبرگزاری شبستان: برترین های رقابتهای قرآن کریم استان سمنان معرفی شدند.<BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: پس از دو روز رقابت میان برگزیدگان مرحله شهرستانی در بسطام، نفرات برتر مسابقات قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان معرفی شدند.


حجت الاسلام مهدی یوسف تبار با اشاره به ارتقای سطح برگزاری مسابقات در سال جاری نسبت به سال های قبل افزود: با برنامه ریزی انجام شده سعی شد مسابقات در سطح بالاتر و مطلوب تر برگزار شود.


وی با شاره به انتخاب نفرات برتر سی و ششمین دوره مسابقات استانی حفظ قرائت و ترتیل قرآن کریم این استان افزود: در رشته حفظ کل برادران بزرگسال سجاد واعظی اول شد و محمدتقی سعد الدین و عباسعلی فتحی دوم و سوم شدند.


یوسف تبار گفت: علی یوسفی نفر برتر رشته حفظ 20 جزء برادران بزرگسال و محسن وحید و محسن خطیبی در بخش حفظ 10 جزء بزرگسال اول و دوم شدند.


وحیدالدین وحید نیا، حسین دهقان و وحید خدابخشیان نفرات اول تا سوم قرائت بزرگسالان و وحید سماوی، محمد نوروزی و منصور اسدی در رشته ترتیل بزرگسالان برتر شدند.


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در بخش شکوفه های برادر نیز ابوالفضل مهدوی فر نفر اول حفظ 10 جزء، محمد یزذانی نفر برتر حفظ 20 جزء، ابوطالب منطقی، محمد هادی فرحزاد و علیرضا شعبانی نفرات اول تا سوم قرائت و امید دباغی، علی رمضانی فر، محمدرضا گرزالدین حائز رتبه های اول تا سوم شدند.


وی افزود: در بخش خواهران نیز زینب شاطری، ملیکه نیکدل و فاطمه محمدخانی در حفظ کل بزرگسالان برتر شناخته شدند، عطیه تبیانیان، زهرا نژادلو، سمیه صدیقی فر اول تا سوم حفظ 20 جزء و در بخش حفظ 10 جزء نیز معصومه مولا، زهرا حافظی و سمیه کیکاووسی به ترتیب اول تا سوم شدند.


یوسف تبار گفت: در رشته قرائت بزرگسالان نیز فاطمه خدابخشیان، الناز همتی و مریم زیاری رتبه های اول تا سوم و در رشته ترتیل نیز فهیمه گلپایگانی رتبه اول، طیبه رحمانی فر رتبه دوم و فاطمه زمانی رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان،وی افزود: در بخش شکوفه های خواهر نیز نرجس سعد الدین و مهسا درویشیان اول و دوم حفظ کل، شیما یزدانی اول حفظ 20 جزء و فاطمه زهرا بسیج اول حفظ 10 جزء شدند و فریده بابا حجیان، محدثه رمضان پور و فاطمه خواری اول تا سوم قرائت و مهشید فرمند و فاطمه خلیل نژاد نفرات اول و دوم ترتیل شدند.


پایان پیام/
 

کد خبر 318569

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha