مقابله با بدحجابی نیازمند کار کارشناسی شده است

خبرگزاری شبستان:مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان با بیان اینکه بدحجابی موجب بروز آسیب‌های اجتماعی می‌شود، گفت: نگاه به عفاف و حجاب باید کارشناسانه و با دقت نظر بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان امروز(10 آذر)در نشست امر به معروف و نهی از منکر کارمندان بسیجی ادارات گیلان با بیان اینکه نگاه به عفاف و حجاب باید کارشناسانه و با دقت نظر بیشتری انجام شود، گفت: بشر فطرتا تمایل به حجاب دارد و در ادوار مختلف تاریخ بشر در فکر پوشاندن خود بوده است.


وی با بیان اینکه پوشش و حجاب یک امر ذاتی و فطری است، تصریح کرد:همه جوامع بشری تلاش کردند تا با رعایت آداب، این امر را در جامعه رعایت کنند.


حجت الاسلام پور ابراهیم با اشاره به بی‌حجابی و برهنگی در جوامع غربی، افزود:هجمه‌های تبلیغاتی دشمن بر علیه کشور ما موجب بروز برخی بدحجابی‌ها در جامعه شده که باید با آگاهی دادن به جوانان و راهکارهای منطقی درصدد رفع این معضل باشیم.


وی ادامه داد: بدحجابی موجب بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی شده و بنیان نهاد خانواده را متزلزل می‌کند.


این مسئول فرهنگی انسان‌ها را به سه دسته حجاب گرا، حجاب گریز و حجاب ستیز تقسیم کرد و اذعان داشت: انسان‌ها به دلیل نا آگاهی و از روی غفلت حجاب گریز هستند و با ارائه آموزش‌های لازم و بیان فوائد حجاب می‌توان آنهارا به مسیر درست سوق داد.


وی تصریح کرد: باید با کار کارشناسی شده به مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در رواج بدحجابی در جامعه پرداخت و این مستلزم همکاری همه صاحبنظران و اندیشمندان است.
 

پایان پیام/

کد خبر 318595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha