بهره مندی فعالان قرآنی بروجرد از پوشش بیمه ای

خبرگزاری شبستان: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد از آغاز طرح بیمه فعالان قرآنی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، نادر ارجمندی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد، گفت: در راستای اجرای طرح بیمه فعالان قرآنی، تاکنون 70 نفر از فعالان این حوزه تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.

وی افزود: بیمه فعالان قرآنی شامل افرادی است که برای تبلیغ و ترویج قرآن، آموزش قرآن، پژوهش های قرآنی و فعالیت های هنری قرآنی فعالیت می کنند.


ارجمندی اظهار داشت: در این طرح حافظان کل، حافظان 10جز به بالا، کاتبان قرآنی، هنرمندان قرآنی، مفسران و مداحان می توانند با داشتن شرایط لازم ازخدمات بیمه ای بهره مند شوند.


وی تصریح کرد: این افراد در مرحله اول از خدمات بیمه تامین اجتماعی تحت عنوان مشاغل آزاد یا بیمه حرف بهره مند شده و در آینده می توانند از خدمات بیمه تکمیلی نیز بهره مند شوند.

 

به گزارش روابط عمومی ارشاد اسلامی بروجرد، ارجمندی با اشاره به آغاز اجرای طرح بیمه فعالان قرآنی از سال 89 در بروجرد اذعان داشت: در این مدت 74 نفر از فعالین قرآنی این شهرستان جهت استفاده از خدمات بیمه ای تشکیل پرونده داده اند که 70 نفر آنها بیمه شده اند.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد اضافه کرد: برخی دیگر از فعالان قرآنی شهرستان از طریق اداره تبلیغات اسلامی امور بیمه ای خود را پیگیری کرده اند.


پایان پیام/


 

کد خبر 318603

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha