توزیع کتاب در کتابخانه های مساجد استان لرستان

خبرگزاری شبستان: دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان از توزیع کتاب های اهدایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بین کتابخانه های مساجد خبرداد.

مسئول حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: به مناسبت هفته کتاب 500 جلد کتاب از جانب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به کتابخانه های مساجد این استان اهداء شد.


وی افزود: این تعداد کتاب در موضوع های مختلف فرهنگی، مذهبی، تاریخی و عمومی هستند.


حجت الاسلام موسوی اظهار داشت این تعداد کتاب‌ با هدف تقویت کتابخانه‌های مساجد و فراهم کردن زمینه جذب جوانان و نوجوانان به مساجد بین کتابخانه های مساجد این استان توزیع شده است.


وی با اشاره به جایگاه مساجد در جامعه، اظهار داشت: تقویت کتابخانه های مساجد از راه های موثر برای افزایش شاخصه های مورد نیاز برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و تلاش برای ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان سرانه مطالعه و کتابخوانی را از شاخص های رشد و توسعه جامعه خواند و بیان کرد: باید با توسعه منابع کتابخانه و تلاش برای ارتقای وضعیت کتابخوانی در جامعه جهت ارتقای شاخص مطالعه در جامعه گام برداشت.


پایان پیام/
 

کد خبر 318682

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha