69 موسسه قرآنی در استان اصفهان تاسیس می شود

خبرگزاری شبستان:معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از موافقت با تاسیس 69 موسسه قرآنی در استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام ابوالفضل یعقوبی، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: از ابتدای سال 1392 تاکنون 69 موسسه قرآنی موافقت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان را برای تاسیس موسسه فرهنگی قرآن و عترت دریافت کرده‌اند.

 

وی در مورد روند اعطای مجوز به موسسات قرآنی تصریح کرد: با توافق‌های صورت گرفته، انجام مصاحبه‌های تخصصی متقاضیان تاسیس موسسه قرآنی به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها واگذار شد.

 

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: این اقدام در راستای تسریع به روند صدور مجوز، کاهش وقت و هزینه صورت گرفته است و این معاونت از ابتدای سال 92 تا کنون اقدام به برگزاری 5 دوره مصاحبه تخصصی کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان، وی افزود: معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان پس از بررسی درخواست پرونده متقاضیان تاسیس موسسات قرآنی اقدام به برگزاری مصاحبه‌های تخصصی کرد که از ابتدای سال‌ جاری تاکنون 207 نفر در قالب 69 موسسه موفق به دریافت موافقت برای تاسیس موسسه قرآنی شدند.

 

حجت الاسلام یعقوبی در پایان با اشاره به نقش موسسات قرآنی در ارتقا بینش و معرفت قرآنی جامعه خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم همه کسانی که دارای توانمندی در حوزه توسعه وترویج فرهنگ و معارف قرآنی در استان به ویژه درحوزه‌های مورد نیاز نسل جوان هستند را سازماندهی و حمایت نماییم.

 

پایان پیام/

کد خبر 318961

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha