فقدان راه های ارتباطی مناسب مهمترین عامل کندی روند توسعه در خلخال است

خبرگزاری شبستان: فرماندار خلخال گفت: عدم وجود راه های ارتباطی مناسب مهمترین عامل کندی روند توسعه در خلخال است که همه پتانسیل های رشد و پیشرفت این شهرستان را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، هوشنگ محمدی، فرماندار خلخال، صبح امروز(11آذر) در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان با بیان اینکه عدم وجود راه های ارتباطی مناسب مهمترین عامل کندی روند توسعه در خلخال است که همه پتانسیل های رشد و پیشرفت این شهرستان را تحت تاثیر قرار داده است، افزود: تکمیل و به بهره برداری رساندن راه های ارتباطی این شهرستان از جمله راه های خلخال به سرچم و خلخال به منجیل، لازمه حل معضلات و مشکلات مختلف اقتصادی منطقه است.


وی تصریح کرد: خلخال دارای پتانسیل و منابع طبیعی غنی در حوزه های همچون کشاورزی، معدن و صنعت است اما متاسفانه به دلیل آماده نبودن بسترهای جذب سرمایه گذار که تحت تاثیر عدم وجود راه های ارتباطی مناسب است به یک منطقه بن بست تبدیل شده است.

 

محمدی، افزایش مهاجرت جوانان به شهرها و مراکز بزرگ صنعتی و در راستای آن کاهش جمعیت را از دیگر مشکلات این شهرستان دانست و خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم با رفع موانع توسعه و نهادینه کردن فرهنگ کار در بین اقشار مختلف شهرستان زمینه رشد اقتصادی را فراهم کنیم.


فرماندار خلخال از تحقق 77درصدی تعهد اشتغال این شهرستان در سالجاری خبر داد و بیان داشت: از تلاش های شایسته و شبانه روزی مسئولان دستگاه های اجرایی و بانک های عامل تشکر می کنم.


در ادامه این مراسم همچنین ستاری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلخال از راه اندازی چهار طرح اقتصادی و تولیدی با عناوین یک واحد پرواربندی بره، آژمایشگاه تشخیص طبی، یک واحد مرغ داری و مونتاژ گوشی تلفن همراه خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح ها کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان خلخال 25میلیارد ریال اعتبار در اختیار بخش خصوصی قرار داده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 318980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha