ساخت بیش از 1700 مدرسه توسط خیرین استان یزد

خبرگزاری شبستان:خیرین استان یزد تاکنون نسبت به احداث و بهسازی بیش از یک هزار و 700 باب مدرسه اقدام کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد، امروز ( 11 آذر ) در جمع خیرین مدرسه ساز استان در محل سالن جلسات استانداری، با یادآور شدن اهمیت تعلیم و تربیت در جامعه، گفت: فراهم نمودن بستر تربیت و آموزش در جامعه از کارهای بسیار بزرگ و ارزشمند می باشد.


وی با اشاره به نقش ویژه خیرین مدرسه ساز در رشد آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: جامعه و به خصوص استان یزد مرهون زحمات و تلاش های این عزیزان می باشد.


استاندار یزد، خواستار فرهنگ سازی جهت حضور حداکثری خیرین استان در امر مدرسه سازی شد و تصریح کرد: صدا وسیما می تواند در خصوص فرهنگ سازی در این امر نقش مهمی را ایفا کند.


میر محمدی با تاکید برحفظ نام، یاد و بزرگداشت خیرین، گفت: در همین راستا باید جشنواره هایی با حضور چهره های سرشناس جهت معرفی خدمات خیرین مدرسه ساز برگزار شود.


وی با اشاره به احداث و بهسازی یک هزار و 750 مدرسه در استان، اظهار داشت: این تعداد مدرسه با همت بیش از یک هزار و 200 خیر مدرسه ساز به بهره برداری رسیده است.


اولویت بخشی به تکمیل مدارس نیمه تمام، برنامه ریزی برای استفاده چند منظوره و افزایش بهره وری از پروژه های خیری، جذب مشارکت های مردمی برای آموزش و پرورش از دیگر مسائلی بود که استاندار در این نشست به آن پرداخت.


لازم به ذکر است؛ هم اکنون با ساخت این مدارس توسط خیرین فرصت آموزشی برای 184 هزار دانش آموز یزدی فراهم شده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 319295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha