کانون های مساجد در راستای برقراری رابطه مناسب با جوانان تلاش کنند

خبرگزاری شبستان: مسئول ستاد عتبات عالیات استان کردستان گفت: کانون های مساجد باید در راستای ارتباط گیری و برقراری رابطه مناسب با جوانان تلاش کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، حجت الاسلام سیدمحمد سادات، مسئول ستاد عتبات عالیات استان کردستان، امروز (12آذر) در اولین جلسه هم اندیشی فعالین کانون های فرهنگی هنری مساجد و رابطین مجمع جهانی اهل بیت کردستان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان در سنندج تشکیل شد، گفت: مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد سنگربانان عرصه فرهنگی و جنگ نرم هستند.


وی کانون های مساجد را محلی برای خودسازی جوانان دانست و بیان داشت: کانون های مساجد باید در راستای ارتباط گیری و برقراری رابطه مناسب با جوانان تلاش کند.
 

وی نخستین ویژگی یک کانون موفق را ولایت مداری خواند و تصریح کرد: ولایت فقیه ستون فقرات نظام جمهوری اسلامی ایران است و حرکت در این مسیر از مصادیق کانون های موفق است.


مسئول ستاد عتبات عالیات استان کردستان ادامه داد: یکی دیگر از مصادیق کانون های موفق داشتن برنامه و استراتژی منسجم در رابطه با رشد عقلانی، سیاسی و فرهنگی مردم است.


حجت الاسلام سادات عنوان کرد: لازمه موفقیت در برنامه های کانون های مساجد دوری از سلیقه و فرد محور بودن است.


وی خاطرنشان کرد: رشد و ارتقای اعضای کانون های مساجد به ویژه در مسائل اعتقادی نیازمند داشتن برنامه ای اساسی است.


وی بر ارتباط و معرفی اعضای کانون های مساجد به امامان جماعت توسط مدیران مسئول کانون ها تاکید کرد و بیان داشت: جریاناتی در انقلاب پیروز و پابرجاشدند که همسو با روحانیت حرکت کردند لذا توفیق کانون های مساجد نیز در گرو برقراری ارتباط با امامان جماعت است.


مسئول ستاد عتبات عالیات استان کردستان ادامه داد: خلاء‌های شخصیتی و عاطفی جوانان باید در کانون های مساجد برطرف و پر شود.


حجت الاسلام سادات اظهارداشت: مدیرمسئول کانون های مساجد باید لیستی از تعداد جوانان محله و روستای خود داشته باشد تا بتواند آن ها را جذب برنامه های کانون کند.


پایان پیام/
 

کد خبر 319564

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha