اجرای نمایش های مذهبی در شهرستان تفرش

خبرگزاری شبستان:سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش از اجرای نمایش های مذهبی به مناسبت ایام محرم و صفر در این شهرستان خبر داد.

فضل اله باباخانی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: به مناسبت ایام سوگواری خاندان عصمت و طهارت (ع) در محرم و صفر پنج نمایش مذهبی در شهرستان تفرش به روی صحنه می روند.

 

وی افزود: نمایش مولای جوانان، گل بی باغبان، رخ ماه در آب، خون خدا و یاس سه ساله نمایش هایی هستند که توسط گروه تئاتر یاران به کارگردانی امید رجبی به روی صحنه خواهند رفت.

 

باباخانی اظهار کرد: اجرای نمایش های مذهبی از 11 آذرماه در سالن ورزشی هفتم تیر تفرش آغاز و تا 15 همین ماه ادامه دارد.


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش ادامه داد: برگزاری اینگونه برنامه ها راهی برای تبیین سیره اهل بیت(ع) در جامعه به ویژه نسل جوان است.


وی با اشاره به استقبال گسترده مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان از نمایش های مذهبی، اضافه کرد: این امرنشان دهنده عشق و ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) است.


باباخانی فرهنگ سازی در این راستا را ضروری دانست و اظهار کرد: مسوولان فرهنگی و گروه های هنری باید در این راستا تلاش کنند چرا که زبان هنر بهترین وسیله برای ترویج فرهنگ دینی است.
 

پایان پیام/

کد خبر 319814

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha