کانون های مساجد از دستگاه های برتر در فعالیت های فرهنگی است

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم آبدانان، دره شهر، بدره و دهلران در مجلس شورای اسلامی، گفت: ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور از دستگاه های برتر در راستای فعالیت های فرهنگی، مذهبی و دینی در کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، علی محمد احمدی، نماینده مردم شهرستان های آبدانان، دره شهر، بدره و دهلران در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز(13 آذر) در نشست با مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، گفت: کانون های مساجد از دستگاه های برتر در امور فرهنگی است.


وی، با بیان اینکه کانون های مساجد در نقاط روستایی و شهری کشور خدمات فرهنگی و فعالیت های مذهبی فراوانی داشته است، ابراز کرد: ساخت و تجهیز کانون های فرهنگی و هنری از جمله احداث کانکس های پیش ساخته در مساجد روستایی و فاقد فضا در راستای فعالیت های مرتبط یکی از کارهای شاخص این دستگاه است.


رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: راه اندازی و تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راستای جذب بیشتر جوانان به مساجد یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


احمدی، با تقدیر از توجه این دستگاه به فعالیت های دینی و فرهنگی در مناطق محروم و روستایی نقاط مختلف کشور، افزود: توجه به جوانان و نوجوانان در مناطق روستایی با اجرای فعالیت های متنوع فرهنگی و دینی به طور قطع تاثیر به سزایی در مقابله با تهاجم فرهنگی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی دارد.


وی، با بیان اینکه با رصدی که از کل کشور داشته ام فعالیت های کانون های مساجد در نقاط مختلف کشور شاخص بوده است، تصریح کرد: تلاش می شود که در راستای تجهیز کانون های مساجد با امکانات روز و توسعه فعالیت های آن در نقاط مختلف کشور حمایت هایی جدی صورت گیرد.


نماینده مردم شهرستان های آبدانان، دره شهر، بدره و دهلران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امید است با توسعه فعالیت های کانون های مساجد کشور شاهد رونق هر چه بیشتر مساجد و جذب جوانان و نوجوانان به این پایگاه های دینی باشد.


گفتنی است، در این نشست، حجت الاسلام چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام نیز گزارشی از وضعیت کانون های این استان را ارائه کرد.


پایان پیام/

کد خبر 319932

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha