رقابت 2500 قاری و حافظ قرآن کریم/اعزام 300 نفر به مرحله استانی

مسئول برگزاری مسابقات قرآن کریم اوقاف قم گفت: : بعد از اتمام مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی، 300 قاری و حافظ برتر مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه پیدا کرده و مسابقات استانی 24 آذر ماه برگزار می‌شود.

سیدمحمد صالح‌نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی اوقاف گفت: هر ساله این مسابقات برگزار می‌شود که امسال 2 هزار و 500 نفر شرکت کرده‌اند.


وی افزود: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان و در دو رده سنی زیر 16 و بالای 16 سال ویژه شکوفه‌ها و بزرگسالان برگزار می‌شود.


مسئول برگزاری سی و ششمین مسابقات قرآن کریم اوقاف قم با بیان اینکه در این دوره از مسابقات چهره‌های جدید قرآنی را شاهد هستیم گفت: هر ساله شخصیت‌های قرآنی در این جشنواره حاضر و به عنوان چهره‌های تازه معرفی می‌شوند که امری مهم و ضروری است.


وی تصریح کرد: بعد از اتمام مسابقات قرآنی 300 قاری و حافظ برتر مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه پیدا کرده و مسابقات استانی 24 آذر ماه برگزار می‌شود.


صالح‌نژاد گفت: طبق تلاش ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تلاش هستیم تا سهمیه استان قم را در مسابقات کشوری ارتقا بخشیده تا از هر رشته سه نفر به مرحله کشوری راه یابند.


مسئول برگزاری سی و ششمین مسابقات قرآن کریم اوقاف قم با تاکید بر آموزش به شرکت کنندگان گفت: به منظور اینکه شرکت کنندگان با نوع قرائت خود آشنا و مشکلات را دریابند، لوح فشرده قرائت آنها به هر فرد تحویل داده می‌شود.


صالح‌نژاد تصریح کرد: اختتامیه این دوره از مسابقات با معرفی افراد برتر فردا(14 آذر) در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار می‌شود.
پایان پیام/

کد خبر 319980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha