رقابت 500 نفر در مسابقات استانی سازمان اوقاف و امور خیریه

خبرگزاری شبستان: در سی شمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی سازمان اوقاف و امورخیریه نزدیک به 500 نفر در استان اصفهان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام حسین اژدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان امروز در حاشیه برگزاری مرحله استانی سازمان اوقاف و امورخیریه که در آستان مقدس امامزاده محمد وحید(ع) اصفهان اظهار داشت: این مسابقات با هدف گسترش فرهنگ قرآنی، شناسایی و رشد استعدادهای قرآنی همه ساله در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود.


وی با بیان اینکه مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف در رشته های حفظ، قرائت و ترتیل و در دو مقطع زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می شود، افزود: امسال 70 هزار نفر در مرحله شهرستانی این مسابقات شرکت کردند که نزدیک به هزار نفر آن ها به مرحله استانی راه یافته اند.


وی ادامه داد: از این تعداد شرکت کننده در مسابقات استانی نیمی از ان ها در مقطع زیر 16 سال و نیمی دیگر در مقطع بالای 16 سال هستند که متسابقین بالای 16 سال طی امروز و فردا با یکدیگر رقابت می کنند و متسابقین زیر 16 سال طی دو روز دیگر مسابقه خواهند داد.


حجت الاسلام اژدری خاطرنشان ساخت: برگزیدگان هر رشته و هر مقطع به مرحله کشوری معرفی می شوند و نفرات برتر کشوری با حضور نفرات برتر هر استان انتخاب می شوند.
 

وی گفت: اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی سازمان اوقاف و امورخیریه استان اصفهان همزمان با پایان مسابقات برگزار می شود که نفرات برتر معرفی می شوند و برگزاری این مسابقات و برنامه های قرآنی سهم خوبی در تقویت فعالیت های فرهنگی قرآنی در هر منطقه دارد.
 

پایان پیام/

کد خبر 320178

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha