جذب بیش از 10 هزار مشترک جدید صدقات در خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی از جذب 10 هزار و 761 مشترک جدید صدقات در 8 ماهه امسال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سید رضا حسینی،  معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار داشت: با افزودن این تعداد مشترک تعدادکل مشترکین فعال صنادیق کوچک، متوسط و بزرگ دراین مدت به 125هزار مشترک رسیده است.


وی افزود: در این مدت مردم سخاوتمند و متدین خراسان جنوبی ماهیانه 2میلیارد و544 میلیون ریال صدقه به این نهاد اهدا کردند.


حسینی به رشد 21 درصدی صدقات نسبت به مدت مشابه سال قبل، اظهارکرد: در این مدت مردم متدین ومومن خراسان جنوبی بالغ بر20 میلیارد و 358میلیون ریال صدقه در راستای احیاء و ترویج سنت های حسنه انفاق و نیکوکاری به محرومان و نیازمندان کمک کردند.


وی به موارد مصرف صدقات اشاره کرد و افزود: براساس نظر نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام (ره)؛ صدقات جمع آوری شده جهت کمک به خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج، مسکن و... مددجویان تحت حمایت و نیازمندان هزینه می شود.


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امدادخراسان جنوبی گفت: هم استانی های عزیز می توانند به صورت تلفنی یا مراجعه حضوری به ادارات تابعه این نهاد درسطح استان مشترک صنادیق صدقات شوند.


حسینی یادآور شد: هنگام مراجعه نیروهای جمع آوری صدقات جهت تخلیه صندوق کارت شناسایی معتبر و یا برگ ماموریت اداری اخذ نمایند و در صورت مشاهده موارد مشکوک به نزدیک ترین کمیته امداد محل زندگی خود اطلاع دهند.


بیش از 2600 طرح اشتغالزائی در سطح استان اجرا شد
معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی نیز گفت: طی 8 ماهه سالجاری 2 هزار و 623 طرح اشتغالزایی در سطح استان اجرا شده است.


مهدی خزاعی عرب با بیان اینکه کمیته امداد همواره سعی داشته است که اصولی ترین و شایسته ترین خدمات را در راستای توانمند سازی خانواده های تحت حمایت ارائه نماید.


به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان، وی افزود: با اجرای 2 هزار 623 طرح اشتغالزائی برای 3 هزار و 650 نفر از سوی کمیته امداد در سطح استان شغل ایجاد شده است.


معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد استان طرح های اجرا شده را در بخش های کشاورزی، دامداری، قالیبافی و صنایع دستی و صنفی، صنعتی و خدمات اعلام کرد و افزود: در این خصوص بالغ بر 150 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.


پایان پیام/

کد خبر 320200

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha