برای امور تربیت دینی دانش آموزان باید یک ردیف مستقل بودجه ای تعریف شود

خبرگزاری شبستان:نماینده ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش شهر تهران گفت: برای امور تربیت دینی دانش آموزان، آموزش و پرورش باید یک ردیف مستقل بودجه ای تعریف کند.

حجت‌الاسلام مهران مجیدی، نماینده ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری شبستان درباره ی وضعیت حقوقی روحانیونی که به مدارس به عنوان مبـلّغ اعزام می شوند گفت: کلیه حقوق روحانیون خارج از سیستم آموزش و پرورش و حوزه پرداخت می شود.


وی افزود: متاسفانه تاکنون آموزش و پرورش و حوزه به دلیل کمبود اعتبارات حقوقی به روحانیون که به مدارس برای تربیت دینی و پرسش و پاسخ و رفع شبهات اعزام می شوند پرداخت نکرده است.


حجت الاسلام مجیدی اظهار کرد: بیشترین حقوق روحانیون از طریق نهادهای فرهنگی و برون سازمانی و خیرین تامین می شود و به این دلیل حقوقی ناچیز و با تاخیر به دست روحانیون که به مدارس اعزام می شود می رسد.


نماینده ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر اینکه باید یک ردیف مستقل بودجه ای برای مبلّغین در نظر گرفته شود خاطر نشان کرد: برای امور تربیت دینی دانش آموزان، آموزش و پرورش باید یک ردیف مستقل بودجه ای تعریف کند.
 

پایان پیام/

کد خبر 320502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha