از تقدیر از خانواده شهدای هسته‌ای تا ابراز احساسات به سعید جلیلی

خبرگزاری شبستان: بعدازظهر امروز دانشگاه تهران میزبان دانشجویان بسیجی این دانشگاه و میهمانان آنها به مناسبت روز 16 آذر روز دانشجو بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، بعدازظهر امروز مراسم بزرگداشت 16 آذر روز دانشجو در تالار شهید چمران دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی و محمدحسین صفارهرندی به سخنرانی پرداختند.

برگزارکننده این مراسم انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه تهران و بسیج دانشجویی این دانشگاه بود که علاوه بر بسیجیان تعدادی از اساتید دانشگاه، خانواده شهدای هسته‌ای همچون همسر شهید علیمحمدی و حجت‌الاسلام محمدی نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه تهران در این مراسم حضور داشتند.

این مراسم قرار بود از ساعت 12 و 30 دقیقه آغاز شود که از ساعت 13 و 30 دقیقه آغاز شد و با حضور قالیباف به رسمیت درآمد.

دانشجویان بسیجی حاضر در این مراسم پلاکاردهایی با عناوین مختلف به دست داشتند که بر روی بعضی از آنها نوشته بود: «مرگ بر آمریکا»، «نطنز، فردو و اراک قلب ماست»، «16 آذر روز آمریکاستیزی است نه آمریکاستایی»، «آمریکای جهان‌خوار بزرگ‌ترین دشمن اسلام و مسلمانان جهان است»، «ما تا آخر ایستاده‌ایم».

در طول این مراسم همچنین دانشجویان پرچم ایران و پرچم حزب‌الله را در دست‌شان می‌چرخاندند.

در بین سخنرانی شخصیت‌های سیاسی حاضر در مراسم یک بار بیانیه‌ای از سوی بسیجیان دانشگاه تهران و بار دیگر بیانیه دیگری از سوی انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران قرائت شد.

گفتنی است، در زمانی که سعید جلیلی به منظور حضور در این مراسم وارد سالن شد مورد استقبال شدید حاضران قرار گرفت و دانشجویان با سردادن شعار برگ برنده ما شهید زنده ما از وی استقبال کردند.

همچنین در این مراسم کلیپی با عنوان صداقت آمریکایی که توسط مؤسسه فرهنگی هنری اوج تهیه شده بود، پخش شد.

در پایان این مراسم نیز با حضور سعید جلیلی و حجت‌الاسلام محمدی نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه از همسر شهید علیمحمدی به عنوان نماینده خانواده شهدای هسته‌ای تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام


 

کد خبر 320812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha