برپایی نمایشگاه فرهنگی هنری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

خبرگزاری شبستان: نمایشگاه آثار فرهنگی هنری دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برپا شد.

فریدون عبدالملکی، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان در حاشیه برپایی این نمایشگاه به خبرنگارشبستان گفت: این نمایشگاه امروز (17آذر ) با هدف جذب استعدادهای فرهنگی هنری دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برپاشده است.


وی با اشاره به غرفه های این نمایشگاه، افزود: غرفه های این نمایشگاه در بردارنده غرفه های نماز، عکاسی، طراحی، نقاشی، کاریکاتور است.


این مقام مسئول تصریح کرد: غرفه های این نمایشگاه شامل همنشینان پیامبر اکرم(ص)، ایتام، خوشنویسی، صنایع دستی با موضوع قرآنی و آزاد است.


عبدالملکی اظهار داشت: این نمایشگاه شامل دستاوردهای دانشگاه در حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی و اهم فعالیت صویری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سال 92 می باشد.


وی خاطرنشان کرد: ‌دانشگاه‌ در جهت‌ پرورش‌ همه‌ جانبه‌ استعدادهای‌ دانشجویان‌ علاوه‌ بر کارکرد ‌ آموزشی‌ و پژوهشی‌ وظایف‌ مهمی‌ در عرصه‌ فرهنگی‌، اجتماعی‌ و اعتلای‌ فرهنگ‌ ‌نیز بر عهده‌ دارد.


گفتنی است، این نمایشگاه که به همت واحد فرهنگی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه برپا شده است واز امروز به مدت سه روز صبح و عصر پذیرای بازدیدکنندگان است.


پایان پیام/ 

 

کد خبر 321095

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha