شهدا جان خود را فدای اسلام و ولایت فقیه کردند

خبرگزاری شبستان: یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا نیز مانند مابقی انسان ها افراد عادی بودند، گفت: شهدا خود را فدای اسلام و ولایت فقیه کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حسن باخرد از رزمندگان دفاع مقدس، امروز (17آذر) در مراسم اولین یادواره شهدا مخابرات و بی سیم چی خراسان جنوبی در دوران دفاع مقدس، اظهارداشت: در دوران دفاع مقدس بهترین امکانت با بهترین نیروهای متخصص جنگی از سوی ابرقدرت های جهان در اختیار صدام قرار داشت.


وی تاکید کرد: در جبهه حق، رزمندگان اسلام با کمترین امکانات، اما روحیه شهادت طلبی دشمن را به زانو در آوردند.


این رزمنده دفاع مقدس با تاکید بر اینکه شهدا و جانبازان از همین افراد معمولی بودند، ادامه داد: نباید به نسل جوان امروز القا کرد، که این افراد جزو انسان های غیر عادی هستند و دستیابی به مقام آنها امکان پذیر نیست.


باخرد با بیان اینکه بسیاری از رزمندگان و شهدا دفاع مقدس جوان بودند، تصریح کرد: این شهدا علی رغم علاقه به زیبایی های ظاهری، خانواده و زن و فرزند، اما با این وجود با بهره گیری از فرصت جوانی عشق خود را فدای اسلام و ولایت فقیه را ترجیح دادند.


این رزمنده دوران دفاع مقدس با تاکید براینکه نباید با ادعای اصولگرایی و یا اصلاح طلبی از ساحت مقدس شهدا استفاده ابزاری برای پست های دنیوی شود، تاکید کرد: همه ما در هر شرایط باید تابع ولایت فقیه باشیم.


باخرد با بیان اینکه شهدا به ما آموختند تا پشتیبان ولایت فقیه باشیم، خاطرنشان کرد: این به این معنی است که اگرچه افرادی در جنگ حضور و سابقه رزمندگی داشتند، اما این ها معیار و ملاک نیستند.


پایان پیام/

کد خبر 321139

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha