تجهیز 95درصد مساجد بین راهی به سیستم های گرمایشی

خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام نیسی با اشاره به تجهیز مساجد بین راهی به سیستم های گرمایشی در فصل سرما گفت: 95 درصد مساجد و نمازخانه های بین راهی به سیستم های گرمایشی مجهز شدند.

 

حجت‌الاسلام جواد نیسی، دبیر ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی با اشاره به مجهز بودن بیش از 95 درصد مساجد و نمازخانه های بین راهی به سیستم های گرمایشی در فصل سرما به خبرنگار حوزه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان گفت: تمام تلاش ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی مجهز کردن مساجد و نمازخانه های بین راهی به این سیستم های گرمایشی در فصل سرما است.

 

وی بیان کرد: مسئله گرمایش نمازخانه‌ها در فصول سرد مورد توجه این ستاد قرار دارد و در بازرسی‌ها نیز این مسئله توسط بازرسان به ویژه در محورهای برف‌گیر و سرد مورد بررسی قرار می‌گیرد و تلاش می شود چنانچه مسیری فاقد این سیستم ها باشد دستورهای لازم برای مجهز شدن این نمازخانه ها و مساجد به وسایل گرمایشی صادر می شود.

 

دبیر ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: در جاده هایی که فاقد مسجد و نمازخانه بین راهی هستند، نمازخانه‌ کانتینری در این مسیرها ایجاد شده است ولی ایجاد این کانتینرها به صورت موقت است و پس از زمان  ساخت مسجد و نمازخانه کانتینرها جمع آوری می شود.

 

وی گفت: دو هزار و 650 نمازخانه و سکوی نماز در سراسر کشور و تحت نظارت وزارت راه و شهرسازی فعالیت می کند.

 

وی افزود: تمام تلاش این ستاد ساخت مسجد در تمامی مسیرهای بین راهی است و در تمام مسیرها نیز این مساجد و نمازخانه ها ساخته شده است فقط در برخی جاده ها و پروژه های مسکن مهر نمازخانه و مسجد طراحی شده، اما هنوز ساخته نشده است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 321397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha