بارش برف مدارس برخی از نواحی و مناطق استان اردبیل را  تعطیل کرد

خبرگزاری شبستان: بارش برف، برودت هوا و مشکل در تردد، امروز ( 19 آذر ) مدارس اکثر نواحی و مناطق استان اردبیل را به تعطیلی کشاند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان اردبیل، بارش برف که از ساعات اولیه نمیه شب گذشته آغاز شده بودبه دلیل ایجاد برودت هوا و مشکل در تردد، امروز چهارشنبه( 19 آذر ) مدارس اکثر نواحی و مناطق استان اردبیل را به تعطیلی کشاند.

 

 به گزارش اداره روابط عمومی و اسناد اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، به علت بارش برف، برودت هوا، مشکل تردد و کولاک در جاده ها در اردبیل، مدارس شهرستان های اردبیل، مشگین شهر، ارشق، نیر، هیر، نمین، لاهرود، کوثر، شاهرود و سرعین پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در خلخال پیش دبستانی و ابتدایی را تعطیل است.

 

رانندگان از تردد غیرضروری در جاده های استان اردبیل اجتناب کنند


بهروز مرادی مسئول مرکز اطلاعات راه های اداره کل راه و شهرسازی اردبیل گفت: از رانندگان عزیز درخواست می کنیم با توجه به بارش برف، برودت هوا و کولاک شدید که در اکثر راه های مواصلاتی استان اردبیل دیده می شوداز انجام مسافرت های غیر ضروری به ویژه در مناطق کوهستانی و گردنه دار خوداری کنند.


وی تصریح کرد: از اولین ساعات آغاز بارش برف در اسیتان عملیات نک پاشی در جاده ها و مناطق کوهستانی استان انجام می شود اما به دلیل کولاک شدید و برودت هوا این کار به ویژه در گردنه های برف گیر تاثیری ندارد و سطح این مناق همچنان یخ زده و لغزنده است.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز اطلاعات راه های اداره کل راه و شهرسازی اردبیل، مرادی خاطر نشان کرد: در صورت ضروی بودن سفر در جاده های استان اردبیل رانندگان عزیز حنما خود را به امکانات مختلف از جمله زنجیر چرخ، لباس گرم ، آب و غذای مناسب تجهیز کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 321709

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha