ایجاد 25 هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از ایجاد بیش از 25 هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمد اکبری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، امروز ( 19 آذر) در همایش بزرگ کارآفرینی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با بیان اینکه تاکنون 25 هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش این کمیته ایجاد شده است، افزود: از این تعداد 16 هزار طرح جزو طرح های جاری است که هم اکنون برآنها نظارت می شود.


وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از یک هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خودکفا شده اند اظهار داشت:در همین راستا و تا پایان سال جاری بیش از 6 هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد ایجاد می شود.


اکبری، رویکرد کمیته امداد در دهه چهارم فعالیت خود را توانمندسازی مددجویان تحت حمایت در همه زمینه ها به ویژه بحث اشتغال و خودکفایی دانست و افزود: در همین راستا این همایش با عنوان آشنایی با تکنولوژی و با رویکرد انگیزش و خودباوری در خانواده بزرگ کمیته امداد استان یزد برگزار گردیده است.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، هدف از برگزاری این همایش را گسترش حضور در مشارکت عمومی، توانمندسازی، سلامت خانواده و اصلاح سبک زندگی عنوان کرد.
 

لازم به ذکر است؛ در این همایش 750 نفر از مددجویان مستعد کارآفرینی که هنوز تسهیلات اشتغالزایی دریافت نکرده اند حضور داشتند.
 

پایان پیام/

کد خبر 322030

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha