تشکیل 600 ستاد دهه فجر در روستاهای همدان

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی ستاد دهه فجر استان همدان، از تشکیل 600 ستاد دهه فجر با محوریت برنامه ریزی مراسم دهه فجر در روستاهای همدان خبرداد.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی ستاد دهه فجر استان همدان به خبرنگار شبستان گفت: در راستای برگزاری آیین های دهه فجر امسال 9 ستاد در سطح استان ،24 ستاد در بخش ها و 600 ستاد در روستاهای استان همدان تشکیل شده است.
 

وی با بیان اینکه دهه فجر به عنوان اساس نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، افزود: هر چقدر اساس نظام محکم تر شود شاخه ها نیز مستحکم تر خواهد شد.


وی با بیان اینکه دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ بشریت است، افزود: مسئولان و فرمانداران دهه فجر امسال را با شکوه تر از سال گذشته برگزار کنند.
 

رئیس شورای هماهنگی ستاد دهه فجر استان همدان اظهار داشت: انتخاب نام فجر برای دهه پیروزی انقلاب اسلامی از ابتکارات امام خمینی (ره) بوده است و از 22 بهمن سال 57 تا سال 92 همواره شاهد پیروزی های چشمگیر در انقلاب اسلامی بوده ایم.
 

حجت الاسلام فاضلیان خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به فرمایش امام خمینی (ره) انفجار تازه‌ای در جهان اسلام بود که بازتاب بین‌المللی را به همراه داشت.
 

وی از اجرای برنامه‌های جدید برای نسل‌های جدید طی برگزاری مراسم ایام دهه فجر خبر داد و افزود: کسانی که دارای اندیشه و فکر جدید باشند می‌توانند با حضور در 22 کمیته ستاد دهه فجر به ارائه نظرات بپردازند.
 

وی ابراز کرد: در شورای نخبگان اتاق فکری طراحی شده که آماده دریافت نظرات و ایده های جدید برای دهه فجر امسال در خصوص جذب حداکثری نسل جدید است و بدون هیچ محدودیتی از فکرها پذیرایی می کنیم.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 322121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha