نهادینه شدن ارزش ها مهم ترین رویکرد برنامه های پرورشی است

خبرگزاری شبستان: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش لرستان نهادینه شدن فرهنگ دینی و ارزش ها را مهم ترین رویکرد برنامه های پرورشی این نهاد اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی قربانی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش لرستان امروز(20 آذر) در بازدید از مراکز آموزشی شهرستان بروجرد گفت: برنامه های پرورشی با هدف نهادینه شدن فرهنگ دینی و مذهبی و ارزش ها اجرایی می شود.


وی با تاکید بر ضرورت توجه مسئولان مراکز آموزشی به توسعه برنامه های پرورشی افزود: ارتقای برنامه های پرورشی برای دانش آموزان موجب نهادینه شدن امور دینی و مذهبی در بین آینده سازان جامعه می شود.

 

قربانی با اشاره به دسیسه های فرهنگی دشمنان، خاطرنشان کرد: نهادینه شدن فرهنگ دینی در بین کودکان و نوجوانان مهم ترین راه مقابله با دسیسه های دشمنان است.


وی در ادامه با اشاره به طرح بازدید از برنامه های پرورشی در مدارس استان گفت: این طرح در راستای نظارت بر فعالیت های حوزه پرورشی مراکز آموزشی استان برگزار می شود.


قربانی اظهار کرد: در این بازدید ها همچنین فرآیندهای آموزشی، فرهنگی، پرورشی، تربیت بدنی و... مدارس مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 322358

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha