جشنواره قرآنی خانواده در استان یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: جشنواره قرآنی خانواده، ویژه جامعه ورزشی استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، صبح امروز جشنواره قرآنی خانواده، ویژه جامعه ورزشی استان در محل نمازخانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.


حجت‌الاسلام علی محمد رضایی، مسئول دار القرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، ضمن اعلام این خبر افزود: در این جشنواره قرآنی 12نفر از ورزشکاران به همراه خانواده شان (جمعا 30نفر) در بخش کتبی مسابقه به سوالات دانستنی‌های قرآنی پاسخ دادند و سپس در بخش شفاهی در رشته‌ روانخوانی با هم به رقابت پرداختند.


مسئول دار القرآن الکریم استان یزد، بیان داشت: این جشنواره به همت اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان یزد از ابتدای شهریورامسال با ثبت نام از علاقه مندان آغاز شد. و امروز در این جشنواره، در بخش‌های روانخوانی و دانستنی‌های قرآن به رقابت پرداختند.


رضایی ادامه داد: در این جشنواره محمد حسین شایق مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان یزد، عباس دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و هدایت شرف الدینی معاون فرهنگی این اداره کل حضور یافتند.


وی افزود: نتایج این مسابقه از طریق سایت اتحادیه قرآنی به آدرس اینترنتی http://www.qurany.org.ir اعلام می شود.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، رضایی اظهار داشت: قرار است سه خانواده اول این جشنواره معرفی شده و در آینده در مراسم اختتامیه جشنواره از آنها تقدیر شود.


لازم به ذکر است؛ جشنواره قرآنی خانواده ویژه جامعه ی ورزشی استان یزد به همت اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان یزد و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 322486

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha