واقعه عاشورا ارکان و پایه اصلی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری شبستان : رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشورگفت: انقلاب اسلامی ایران از ابعاد عظیم و قابل تعظیم واقعه عاشورا نشات گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، حجت الاسلام سید رضا تقوی، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور شب گذشته(20آذر) در هفتمین یادواره سرداران و 350 شهید شهرستان گلوگاه در سالن شهید چمران اداره آموزش و پرورش این شهرستان خاطر نشان کرد: شهدا درس های ارزنده ای را در مکتب شهادت و ایثار تقدیم انقلاب و جوانان انقلابی کرده اند.


وی افزود: برگزاری یادواره های شهدا تجدید میثاقی شگرف در راستای ادای دین و رسالتمان به شهدا است .


این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه شهدا به ما درس عزتمندی، زندگی شرافتمندانه و عشق به ولایت را آموختند، عنوان کرد: با پاسداری از ساحت مقدس شهدا به کلام حق و مقام معظم رهبری لبیک گوییم و در رکاب این غیور مردان گام برداریم.


حجت الاسلام تقوی با اشاره به اینکه ما از پتانسیل های ارزشمندی در راستای احقاق اهداف شهدا برخورداریم، اظهار کرد: بایستی این فرهنگ سازی در یادواره های شهدا وجود داشته باشد و از سرمایه های خود به معنای واقعی بهره بریم.


وی خاطر نشان کرد: کربلا و واقعه عاشورا ارکان و پایه اصلی انقلاب اسلامی هستند و هیچ مثل و مانندی در مقابل عاشوا و محرم وجود ندارد.


حجت الاسلام تقوی اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران از ابعاد عظیم و قابل تعظیم واقعه عاشورا نشات گرفته است.

 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور اذعان کرد: ما نسبت به شهدا رسالت مهمی را در پیش داریم که باید با استفاده از حفظ هویت و پاسداری از خون شهدا راه پیامبران و شهدا را ادامه دهیم.


پایان پیام/
 

 

 

 

کد خبر 322575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha