ابزارتنبیه ای برای اپراتور متخلف/استقبال کاربران ازصفحه اجتماعی وزیر

خبرگزاری شبستان: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در 4 شبکه اجتماعی داخلی عضو هستم و در یک شبکه 11 هزار نفر استقبال کرده اند گفت:ابزارهای تنبیهی برای اپراتور های متخلف در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه شست مشترک با معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری درپاسخ به پرسش خبرنگار شبستان درباره ی حضور خود در شبکه های اجتماعی داخلی و بازتاب این مسئله گفت: بنده اصلا فکر نمی کردم حضورم دراین شبکه ها مورد استقبال قرار گیرد اما به سرعت با گذشت 4 روز از راه اندازی تعداد هزارو 500 کامنت دریافت کردم.


وی افزود: البته خیلی وقت نکرده ام این کامنت ها را بخوانم و پاسخگو باشم و نزیک به 11 هزار عضویت بنده در کلوب لایک داشته است.


وزیر ارتباطات با بیان اینکه در 4 شبکه اجتماعی داخلی عضو هستم خاطر نشان کرد: در شبکه اجتماعی کلوب بیشترین استقبال کننده را داشته ام.


واعظی خاطر نشان کرد: این شبکه ها با این همه استقبال به عنوان یک کانال ارتباطی با مردم برای تبادل نظر و پیشنهادات و انتقادات است.


واعظی درباره ی تعرفه های تلفن همراه و اپراتور ها تصریح کرد: همه تعرفه ها ی تلفن همراه و اینترنت را کمیسیون تنظیم مقررات مشخص می کند.


وی تاکید کرد: اگر شرکت های خدمات رسانی اینترنتی و اپراتور ها از مردم تعرفه های بالاتر از مقررات دریافت کنند ابزارهای تنبیهی را در دستور کار خواهیم داشت.


وزیر ارتباطات ادامه داد: اگر اپراتوری تعرفه بالاتری دریافت کند، مکلف است که پس دهد و پروانه آنها باطل می شود.


وی اظهار کرد:شماره تلفن 195 برای ارتباط مستقیم مردم با وزارت ارتباطات است که میتوانند از ضعف ها و انتقادهایی که ازاپراتورها دارند با ما در میان بگذارند تا به درخواست مردم رسیدگی شود.


پایان پیام/

 

کد خبر 322710

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha