برگزاری جشنواره فرهنگی امدادگران کمیته امداد استان مرکزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره فرهنگی، ورزشی امدادگران کمیته امداد این استان خبرداد.

محسن ولیئی به خبرنگار شبستان در اراک گفت: چهاردهمین دوره جشنواره فرهنگی، ورزشی امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی و یادواره امدادگران مرحوم بصیر فخار، غیبی و متقی، اول اردیبهشت در شهرستان ساوه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره چهاردهمین سال است که برای مجموعه همکاران ورزشکار این نهاد برگزار می شود، افزود: این جشنواره با حضور بیش از 200 نفر از امدادگران استان از اول اردیبهشت سال جاری به مدت دو روز به میزبانی شهرستان ساوه برگزار می شود.
ولیئی با اشاره به اینکه ورزش یکی از ضروریات زندگی هرفرد به منظور سلامت روح و جسم است، بیان کرد: با توجه به اینکه پرسنل تلاشگر این نهاد در طول سال با نیازمندان که اغلب دچار مشکلات اقتصادی و فرهنگی هستند، سر و کار دارند و در محل کار خود آلام و دردهای محرومان را شنیده و باید دنبال راهکار برای رفع مشکلات آنها باشند، می طلبد از روحیه مضاعف و پر توانی برخوردار بوده تا در راستای پاسخگویی به مطالبات عزیزان از روحیه امدادگری شادابی برخوردار باشند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان مرکزی در خصوص رشته های ورزشی این دوره از مسابقات افزود: در این دوره از مسابقات همکاران در رشته هایی مانند، دو و میدانی، شطرنج، تنیس روی میز، شنا، والیبال، طناب کشی و فوتسال از سراسر استان با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی خاطرنشان کرد: مقوله تربیت بدنی در امداد فقط منحصر به پرسنل این نهاد نیست بلکه در طی سال برای خانواده های تحت حمایت در بخش دانش آموزی و دانشجویی جشنواره هایی در رشته هایی چون فوتسال، دو و میدانی و طناب کشی برای بخش خواهران و برادران برگزار و همچنین در کلاس های تابستانی و اوقات فراغت از طرف این نهاد، مددجویان به مجموعه های ورزشی برای آموزش و ورزش به صورت رایگان معرفی می شوند.
پایان پیام/
کد خبر 32275

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha