برترین های بخش پژوهش در دانشگاه پیام نور زنجان تجلیل می شوند

خبرگزاری شبستان: معاون دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: همزمان با هفته پژوهش از 10 استاد و دانشجوی پژوهشگر دانشگاه پیام نور زنجان تجلیل می شود.

سید سعید صفوی به خبرنگار شبستان در زنجان اظهار داشت: همزمان با هفته پژوهش مراسم تجلیل از برترین های حوزه پژوهش در مراکز و واحدهای این دانشگاه برگزار می شود.


این مقام مسئول با بیان اینکه مراسم تجلیل از پژوهشگران(26 آذر) در محل دانشگاه برگزار می شود، ادامه داد: در این مراسم از 5 استاد و 5 دانشجوی برتر حوزه پژوهش مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان زنجان در قالب همایش تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه در سالن اجتماعات شهید چمران دانشگاه پیام نور مرکز زنجان تقدیر می شود.


صفوی همچنین از راه اندازی نمایشگاه دستاوردهای حوزه پژوهش و فناوری مراکز و واحدهای استان نیز در این هفته خبر داد و گفت: دستاوردهای حوزه پژوهش پژوهشگران این دانشگاه در معرض نمایش عموم قرار می گیرد.


به گفته معاون دانشگاه پیام نور زنجان، به مناسبت هفته پژوهش و در اجرای مصوبات شورای پژوهش استان یک دوره کارگاه علمی تحت عنوان فرآیندهای پژوهش و ارتقاء (23 آذر) برای اساتید علمی در دانشگاه پیام نور برگزار می شود.


این مقام مسئول ادامه داد: مشارکت در ویژه برنامه های هفته پژوهش استان از دیگر برنامه های دانشگاه پیام نور استان زنجان به مناسبت هفته پژوهش است.


پایان پیام/

 

کد خبر 322984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha