پژوهش یکی از پایه های اساسی تقویت ارزش های کشور است

خبرگزاری شبستان: ارشدنظامی ارتش در استان های گلستان ومازندران گفت: پژوهش یکی از پایه های اساسی تقویت ارزش ها وباورهای سعادتمندی برای کشور است که مدیران بایدبه عنوان رکن اصلی مدیریتی توجه خاصی به آن داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، امیر سرتیپ 2 ستاد منصور خمری، ارشد نظامی ارتش در استان های گلستان و مازندران، امروز (24 آذر) در جمع نخبگان و مبتکران قرارگاه عملیاتی لشکری 30 گرگان گفت: سعادتمند و بلند اختر هستند آنانکه در طول زندگی خود کمر همت به تهذیب نفس و جهاد اکبر بسته و با فکر و تدبیر در مسئولیت واگذاری همواره متکی به فکر و اراده و تحقیق راه و هدف الهی و معنوی، اجتماعی در مسیر آبادانی و سرافرازی کشور و مردم بر می دارند.
 

وی با بیان اینکه امروز پژوهش عنصری مفیدی، کارساز و حلال مشکلات و گره های درون سازمانی است، افزود: پژوهش یکی از پایه های اساسی تقویت ارزش ها و باورهای سعادتمندی برای کشور است که مدیران باید به عنوان رکن اصلی مدیریتی توجه خاصی به آن داشته باشند.


فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکری 30 گرگان تصریح کرد: اگر ما می خواهیم همیشه نیازمند به بیگانگان نباشیم و قدرت را در سرحدهای خودمان متمرکز کنیم تا دشمن از آن رعب و وحشت داشته باشد و هرگز خیال تجاوز به ساحت ما را نداشته باشد، باید فناوری و فرمول های فنی و تاکتیکی خودمان بومی داشته باشیم و آن مگر با پژوهش و تحقیق محقق نمی شود.


وی با اشاره به فواید بسیار زیاد پژوهش، ادامه داد: جذاب ترین فایده آن تغییر و تحول در آنچه داریم و تبدیل آن به احسن است و حاصل آن نوآوری، ابتکار و اختراع بومی است نه تزریق از بیرون و تلقین آن که در آینده آن به طور قطع با تزلزل مواجه هستیم.


خمری تاکید کرد: باید با اتکا به اراده های عظیم ملی و فکر خلاق پویای جوانان خود راهی را برگزینیم که فکر و خلاقیت بومی و ایرانی باشد و پژوهش با سبک ایرانی و سربلندی انجام شود.


پایان پیام/

 

کد خبر 323458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha