استفاده از ظرفیت های مازندران جهت تکمیل پارک موزه دفاع مقدس

خبرگزاری شبستان:مدیرکل سابق حفظ آثار ونشرارزش های اسلامی مازندران با تاکید بر استفاده ازتمامی ظرفیت های استان جهت تکمیل پارک موزه دفاع مقدس، افزود:این پروژه درمساحتی بالغ بر75 هکتار در حال احداث است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، منصور علی زارعی، مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش های اسلامی مازندران امروز(24آذر) درمراسم معارفه خود که در سالن معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران بر گزار شد، خاطر نشان کرد: 67 نقطه از استان مازندران متبرک به 210 شهید گمنام می باشد.


وی با بیان اینکه شهدا فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی را در بین ما به یادگار گذاشتند، عنوان کرد:ما وظیفه داریم تا این رسالت را با چنگ و دندان ترویج و نهادینه کرده و به نسل های آینده انتقال دهیم.


زارعی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس جنگی بوده که به ملت ایران تحمیل شده و دفاع ملت ایران بر محور حماسه، معنویت و عقلانیت بود و کار ملت ایران در طول تاریخ بی سابقه بوده است.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این مدت یکساله افتخاری نصیبم شد تا در خدمت شهدا باشم، اظهار کرد: خداوند را شاکرم که اینگونه تمام شد و توانستم در این حوزه اقدامات مطلوبی را ثبت برسانم.


زارعی گفت: دفاع مقدس را مردم اداره کردند و مردم مازندران هم در این وظیفه خطیر نقش سازنده ای را ایفا کردند .


مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش های اسلامی مازندران با بیان اینکه بحث پارک موزه دفاع مقدس که نوعی وظیفه ذاتی ما است نقش آفرینی استان است که به صورت تجسمی در حال نمایان شدن است.

 

وی بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت های مازندران در جهت تکمیل پارک موزه دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: این پروژه بسیار سخت و سنگین است که با مساحتی بالغ بر75 هکتار در حال احداث است و اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان هزینه شده است .


زارعی با بیان اینکه تمامی دستگاه های دولتی اهتمام ویژه ای در احداث این مهم داشتند، عنوان کرد:13 پروژه با اعتبار 7 میلیارد تومان توسط دستگاه های دولتی در خصوص پارک موزه در حال احداث است.


پایان پیام/

 

 

کد خبر 323547

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha