پرداخت بیش از 83 میلیارد ریال زکات توسط خیرین یزدی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: خیرین یزدی از ابتدای سال 92 تاکنون، بیش از 83 میلیارد و 926 میلیون ریال زکات واجب و مستحبی پرداخت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمد اکبری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با بیان این مطلب افزود: زکات فریضه‌ای الهی است که با تلاش مبلغین و عاملان زکات در این استان، امسال شاهد رشد مشارکت مردم در این زمینه و گسترش پرداخت آن بوده‌ایم.


وی با اشاره به برکات پرداخت زکات در زندگی انسان، خاطرنشان کرد: ادای این فریضه الهی، انسان را از بسیاری از گرفتاری ها و مشکلات اجتماعی نجات می دهد.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد افزود: مردم خیر و نیکوکار استان یزد از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از 83 میلیارد و 926 میلیون ریال زکات در سطح استان جمع آوری شده است.


به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد، وی اظهار داشت: زکات جمع آوری شده برای رسیدگی به امور معیشتی محرومین و نیازمندان منطقه و همچنین اجرای طرح های عام المنفعه شامل ساخت، توسعه و مرمت مساجد و حسینیه ها، مدارس و خانه عالم در مناطق محروم هزینه می شود.


 اکبری اذعان داشت: درآمد حاصل از جمع آوری زکات در این مدت برای اجرای 132 پروژه عام المنفعه خصوصاً در امور محرومان هزینه می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 323912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha