میوه شب عید چند استان کشور از باغات مشگین شهر تامین می شود

خبرگزاری شبستان: فرماندار مشگین شهر از آمادگی باغداران شهرستان مشگین شهر برای تامین میوه شب عید استان اردبیل و چندین استان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سیدحمید عباداللهی، فرماندار مشگین شهر، پیش از ظهر امروز (25 آذر) در جلسه تنظیم و کنترل بازار مشگین شهر اظهار داشت: شهرستان مشگین همچون سال های گذشته در ذخیره میوه شب عید در کشور موفق بوده است.


وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از 20 هزار تن سیب در چهار سردخانه مجهز و استاندارد این شهرستان ذخیره سازی شده، گفت: با توجه به لزوم ساماندهی سموم کشاورزی در بازار و جلوگیری از ورود قاچاق سموم غیر مجاز چینی از خسارات واره در سالجاری به باغات میوه این شهرستان خبر داد.


عباداللهی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی ذی ربط باید تلاش کنند تا میوه های مورد نیاز برای ایام نوروز به نحو مطلوبی بین عموم مردم توزیع و قیمت های مصوب با جدیت اعمال و رعایت شود، خاطر نشان کرد: بررسی وضعیت بازار اعم از کمیت و کیفیت، فراوانی و امنیت روانی مصرف کنندگان و عرضه کنندگان از جمله مواردی است که ستاد تنظیم بازار باید به آن توجه ویژه ای کند.


فرماندار مشگین شهر از تمامی فروشندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات خواستار رعایت انصاف، عدم اجحاف در حق مردم و عدم احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم شد.


در ادامه این جلسه علی فروضات رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت مشگین شهر نیز از برخی تخلفات واحد های صنفی خبر داد و گفت: در سه ماه اخیر بیش از سه هزار و 560 واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته است.


فروضات از تشکیل 272 پرونده تخلفاتی به ارزش 310میلیون ریال و معرفی به اداره تعزیرات حکومتی خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر این، پرونده 77 نانوایی متخلف و 9 مرکز عرضه سموم و نهاده های کشاورزی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شده است که در حال بررسی موضوعات پرونده می باشد.


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مشگین شهر از برپایی اولین نمایشگاه فروش زمستانی در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: اتخاذ تدابیر و تصمیمات لازم جهت برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا اندیشیده شده است.


پایان پیام/

کد خبر 323963

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha