ایجاد اشتغال مهمترین دغدغه استان کرمانشاه است

خبرگزاری شبستان: استاندار کرمانشاه، گفت: مهمترین بحث و دغدغه استان ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری جوانان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، مهندس ابراهیم رضایی در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان افزود: برای رفع مهمترین مشکل و دغدغه استان که ایجاد اشتغال می باشد، همه مدیران و مسولین استان باید اهتمام و جدیت ویژه داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه تمام کارگروه ها باید نسبت به قبل فعال تر و پرتلاش تر باشند، گفت: کارشناسان دستگاه های اجرایی باید در این زمینه نهایت کوشش خود را بکار گیرند و منتخبین تمام حوزه های علمی که صاحب نظر هستند با تشکیل میزگرد در جهت رفع مشکل بیکاری جدیت ویژه داشته باشند.

 

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در عرصه تلاش برای رفع مشکل بیکاری، دستگاه های ذیربط باید با دغدغه و بصورت سریع اقداماتی انجام دهند و مهمترین اولویت کاری خود را ایجاد اشتغال برای جوانان بدانند.

 

رضایی با اشاره به پیگیری مسائل مربوط به مرزهای استان جهت ایجاد ظرفیت های مناسب برای افزایش میزان صادرات، گفت: این موضوع در حال حاضر بسیار مهم و الزامی است که با اجرای درست و صحیح کار منجر به اشتغالزایی پایدار و مناسبی در استان می گردد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، وی ادامه داد: باید اقدامات خوبی در جهت اشتغال زودبازده نیز در استان صورت گیرد و مدیران و مسولین با برنامه ریزی مناسب، کار شبانه روزی و تفکر و خلاقیت به دنبال ایجاد اشتغال در استان باشند.

 

در این جلسه 9 طرح اقتصادی با اعتبار 88 میلیارد و 180 میلیون تومان و اشتغالزایی 143 نفر به تصویب رسید.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 324000

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha