وحدت حوزه و دانشگاه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است

خبرگزاری شبستان: استاد حوزه و دانشگاه گفت: وحدت حوزه و دانشگاه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام مهدی گرجی، استاد حوزه و دانشگاه به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان گفت: وحدت حوزه و دانشگاه از یادگارهای ارزشمند امام خمینی (ره) است و این پیوند یکی از اساسی ترین و عمیق ترین پیوندهای جامعه اسلامی محسوب می شود.

 

وی با بیان اینکه شهید آیت الله مفتح برای ایجاد وحدت حوزه و دانشگاه از هیچ تلاشی دریغ نکرد، افزود: حوزه و دانشگاه از مهم ترین پایگاه های دینی و فرهنگی هستند که باید با تعامل و هماهنگی با یکدیگر کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت یاری رسانند.

 

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همیشه بر وحدت این دو مرکز تاکید داشته‌اند و دانشگاهیان و حوزویان باید بر اساس منویات وبیانات این بزرگواران وحدت را سرلوحه برنامه ها و فعالیت های حوزه و دانشگاه قرار دهند تا بتوانند نقش های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

 

حجت الاسلام گرجی تصریح کرد:وحدت حوزه و دانشگاه باعث پیشرفت این دو قشر فرهیخته می شود و سبک زندگی اسلامی با وحدت حوزه و دانشگاه محقق می شود.

 

استاد حوزه و دانشگاه افزود: دانشگاهیان و حوزویان باید با انجام وظایفشان به شیوه صحیح و با پژوهش و تحقیق های گروهی بر وحدت و همدلی بیش از بیش حوزه و دانشگاه تلاش کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 324180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha