مسئولان و صاحب نظران جامعه از نقدهای سازنده استقبال می کنند

خبرگزاری شبستان، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به ضرورت نقدسازی در رسانه ها اشاره کرد و افزود: نقدهای سازنده که با هدف تصحیح امور انجام می شود مورد حمایت همه صاحب نظران و مسئولان در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، هادی زارع پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد، صبح امروز(26آذر) در نشستی با حضور مدیرکل صدا و سیما، معاونین، کارشناسان، هنرمندان و خبرنگاران، اظهار داشت: صدا و سیما و آموزش و پرورش دو وظیفه بزرگ و ارزشمند آگاهی بخشی و فرهنگ سازی را برعهده دارند که تعامل آنان برنامه فرهنگ سازی مثبت در جامعه را رقم خواهد زد.

 

زارع پور گفت: اجرای برنامه های مشترک با استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش بخش مهمی از اهداف فرهنگی، تربیتی، آموزشی جامعه را محقق می کند.

 

وی در ادامه به ضرورت نقدسازی در رسانه ها اشاره کرد و افزود: نقدهای سازنده که با هدف تصحیح امور انجام می شود مورد حمایت همه صاحب نظران و مسئولان جامعه است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: صدا و سیمای استان در بخش های مختلف تولیدی، خبری و رادیویی تعامل و همکاری بسیار خوبی با مجموعه گسترده و پرمخاطب دارد.

 

وی گفت: رسانه بستر ارزشمندی برای اطلاع رسانی و همچنین آگاهی از مشکلات مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام است.

 

زارع پور عنوان کرد:در صورت تأمین اعتبارات مالی مناسب برنامه های صدای مدرسه و سیمای مدرسه مجدداً راه اندازی می شود.

 

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: آموزش و پرورش استان با در اختیار داشتن جامعه گسترده ای از دانش آموزان، معلمان و خانواده ها و همچنین ظرفیت های ویژه ای برای تهیه برنامه های تلویزیون، رادیویی و خبری دارد.

 

یوسف افشار نیا گفت: وظیفه رسانه امیدآفرین، شاداب سازی، طرح مطالبات به حق مردم و پاسخ مسئولانه به مردم است که مستلزم همکاری همه دستگاه های اجرایی است.

 

وی خاطرنشان کرد: در بحث مواجه با انتقاد و مشکلات نباید یک طرفه قضاوت کنیم و باید همه جوانب را در نظر بگیریم.

 

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد به تعامل بسیار خوب آموزش و پرورش و صدا و سیمای استان اشاره کرد و گفت: اجرای مفاد سند تحول بنیادین از اقدامات ارزشمند عرصه آموزش و پرورش است که صدا و سیما خود را موظف به تبیین ابعاد آن می داند.

 

افشارنیا گفت: صدا و سیمای استانی آمادگی دارد که از قابلیت و توانمندی های ویژه دانش آموزان، فرهنگیان و مدارس گزارش های مستند تهیه کند.


پایان پیام/
 

کد خبر 324237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha